عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










 
يک روز خزان پاييز پرستويی رادر حال مهاجرت ديدم به او گفتم چو به دياريارم می روی به او بگودوستش دارم و منتظرش ميمونم ،
بهار سال بعد پرستويی نفس زنان آمد و گفت دوستش بدارامامنتظرش نمان...
 

 

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

**

***

***

***

***

***

***

 

***

***

***

***

دوستای گلم ممنون که همشو دیدید

حالا نظر یادتون نرهاااا

اگه هم یادتون رفت فدای سرتون اشکال نداری

______________


نظرات شما عزیزان:

نینا
ساعت21:40---18 اسفند 1391
خیلی قشنگ بود داداش واقعا ممنون

ع
ساعت11:30---23 دی 1390
سلام خوبی دوست عزیز


وب من هم تقریباً شبیه وب توه


به ما هم یه سری بزن دوست دارم پیشنهاد بدی


اهنگ جالبی رو انتخاب کردی


منتظرماپاسخ:سلام ع اسمه وبتونو نزاشتید آقایه ع ممنون


saye
ساعت0:07---22 دی 1390
salam mamnon az
axsay zibatoon


shima
ساعت14:51---18 آبان 1390
salam nemikham hendone zir bghalet bezrm , ghasde tamaogham ndarm vali vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaghan webloge topi dari , man hazeram ba ham tbadole ling konim .پاسخ:salam vaaaaaaaaaay akhe man chetoriiiiii begam bashe tabadole link konim chera adresetono nemizaaaaaaaaaaaaariiiiiiiiiiiiid:( ba dod khabar bedam?hom

نیلوفر
ساعت9:47---4 آبان 1390
وای آرمین جان خیلی خیلی قشنگ بود من یکی که لذت بردم. واقعا از ته دل بهت تبریک می گم آفرین.

من لینکت کردم دوست داشتی به منم سر بزن و لینکم کن.
پاسخ:مررررسی نیلوفررر خانم لطف دارید.ممنون مه بهم سر زدید .چشم حتما لینک میکنم.


نیلوفر
ساعت9:45---4 آبان 1390
وای آرمین جان خیلی خیلی قشنگ بود من یکی که لذت بردم. واقعا از ته دل بهت تبریک می گم آفرین.
من لینکت کردم دوست داشتی به منم سر بزن و لینکم کن.


merila
ساعت0:01---3 آبان 1390


ஹஇآریـــــــــــا♣آســــــــــــــمانஇஹ
ساعت23:28---2 آبان 1390
عزیز مطالب و عکسات خیلی خوب بود مرسی بازم بهت سر میزنم اگه با تبادل لینک موافقی بهم سر بزن و بگو مرسی راستی به چت رومم هم یه سر بزنی بد نیست ممنون بای تا های

kasandan
ساعت23:12---26 مهر 1390
salam
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay kheili webloget khokshele
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
nemidooni cheghad az webloget khosham oomade topol bahale
manam ye weblog daram doost daram ye sari bezani
zarar nadare ka
vala
montazeraaaaaaaaaaaaaaaaaaam
byby


ستاره
ساعت10:43---23 مهر 1390
واااااااااااااي ارمين خيلي قشنگهپاسخ:مرسی آجیی جون :) خیلی خیلی سپاس گذارم

غریبه
ساعت10:00---23 مهر 1390
آدم هـا می آینـد

زنـدگی می کننـد...می میـرنـد و می رونـد ...

امـا فـاجعـه ی زنـدگی ِ تــو

آن هـنگـام آغـاز می شـود کـه

آدمی می رود امــا نـمی میـرد! ...

ممنون جمله قشنگی بودپاسخ:سلام خواهش میکنم عزیزم.ممنون که همیشه میای پیشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br